Tinggal hanya dua hari lagi kita rakyat Malaysia akan pergi mengundi. Selamat mengundi kepada rakyat Malaysia yang layak dan berdaftar. Dirikanlah solat istikharah selalu sebelum membuat pemilihan. Moga pilihan kita adalah pilihan yang mendapat petunjuk dari Allah swt. Percayalah... pilihan Allah swt sangat sempurna lagi menyempurnakan.


Jika ada sebarang kesilapan/ketelanjuran dalam blog ini, silalah hantarkan peringatan kalian di sharifahaliman@gmail.com. Itulah tanda kita saling ingat mengingati akan balasan hari akhirat. Selamat beristiqamah dalam amalan ibadah yang dikerjakan.

Wednesday, January 12, 2011

Akhirnya Ada Blog

Hari ini 12 Januari 2011 bersamaan 7 Safar 1432, aku menguatkan semangat untuk membuat blog. Dari hari ke sehari diri ini mencari kekuatan untuk melakukannya. Setelah beberapa kali solat istikharah dan pelbagai nasihat daripada orang di sekeliling, akhirnya Allah izinkan jua. Harapanku agar blog ini membawa faedah untuk kehidupanku di dunia dan di akhirat.

Hari ini juga merupakan ulang tahun kelahiran yang ke-15 anak sulungku yang bernama Dinie Syahiran. Pagi tadi sebelum berjuang menuntut ilmu di perpustakaan, sempat kuhantarkan sms sebagai hadiah untuk anakku. Moga anakku  Dinie dewasa sebagai muslim sejati, sebaik nama yang telah diberikan iaitu Agamaku Yang Terkenal.

2 comments: